• persoonlijk advies

  • gratis bezorgen > €50,00

  • veel demo modellen

  • reparatie en onderhoud

  • accessoires en onderdelen

VERZENDKOSTEN

Geen verzendkosten boven de € 50,00 
Onder de €50,00 zijn de verzendkosten in Nederland €4,95

LEVERINGEN

Alleen bestellingen tot en met woensdag geplaatst,kunnen op zaterdag of zondag afgehaald worden!

Verzending van uw pakket
De levering van steps is altijd uit eigen voorraad. De pakketten worden bezorgd door GLS pakketdienst. Als het pakket verzonden is, krijgt u via e-mail een track en trace link zodat u het pakket kunt volgen. Veel klanten laten hun bestelde step bezorgen op het werk of bij de buren als ze zelf niet thuis zijn. De chauffeur komt bij u langs tussen 9.00 u. en 17.00 u. Als u kiest voor een ander bezorgadres, geef dit dan even aan bij uw bestelling. 
  • Maandag t/m donderdag: bestelt u op 123STEP voor 12.00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. U kunt het pakket de volgende werkdag verwachten.
  • Vrijdagochtend: bestelt u op 123STEP voor 12.00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. U kunt het pakket op maandag verwachten. Let op, GLS bezorgt niet op zaterdag!
  • Vrijdagmiddag t/m zondag: bestelt u op 123STEP tussen vrijdagmiddag 12.00 uur en maandag 12.00 uur, dan wordt uw bestelling maandag verzonden. U kunt het pakket dinsdag verwachten.
Bent u niet thuis? Geen probleem. U krijgt een bericht in uw brievenbus met een telefoonnummer van het GLS-depot bij u in de buurt. Het pakket ligt daar dan voor u klaar om het zelf op te halen of u kunt een nieuwe bezorgdatum afspreken via de GLS Pakketshop. Voor Pakketshop-adressen kijkt u op de GLS-website 
Retourzending van uw pakket
Stel dat de kleur of de maat van de step u niet past, dan kunt u ons e-mailen of bellen. Wij laten de step dan op onze kosten ophalen op de dag dat het u past. Alleen 100% nieuwe en onbeschadigde steppen die weer als nieuw verkocht kunnen worden, nemen wij retour. U krijgt binnen 10 dagen uw geld teruggestort. Vergeet niet het aankoopbewijs in de doos te doen als het pakket wordt teruggestuurd.

KLACHTENREGELING

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@veluwe-step.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

BEDENKTIJD/RETOUR

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@veluwe-step.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@veluwe-step.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Herroeping / retourformulier webwinkel

Disclaimer

GARANTIE

Alle steppen hebben 2 jaar frame garantie zonder discussie.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

VEILIG BETALEN

Bij het afrekenen van de producten in uw winkelmandje kunt u kiezen voor verschillende betaalopties:


Ideal:
Gemakkelijk betalen met Ideal

Afterpay:
Betalen doe je achteraf, nadat je de bestelling veilig ontvangen hebt. Dan weet je zeker of het product bevalt en betaal je alleen voor wat je wilt houden. Zo beschermen wij jou als consument, dat is wel zo prettig. Zodra de bestelling geleverd is, ontvang je een betaaloverzicht in je app of per e-mail. Deze kun je direct via de app/de betaalknop in de e-mail of binnen 14 dagen voldoen. Dat is zorgeloos online winkelen zonder verplicht account. 

Giropay:
Wanneer de consument ervoor kiest te betalen via Giropay, hoeft hij geen kaartgegevens in te vullen. De manier waarop de betaalmethode werkt, heeft veel weg van iDEAL. Het Giropay betaalscherm is volledig in de bekende look and feel van de betaaloptie zelf. Dit geeft de consument een veilig en vertrouwd gevoel.

Sofort:
SOFORT Banking is een Europese betaalmethode waarmee betalingen en donaties gedaan kunnen worden zonder dat consumenten extra accounts aan hoeven te maken. Consumenten loggen bij SOFORT Banking in met de gegevens die ze gebruiken om in hun eigen online bankomgeving in te loggen. Vanuit hier kunnen ze rechtstreeks geld over te maken van hun eigen betaalrekening. SOFORT Banking is TÜV gecertificeerd, dit garandeert dat het een veilige methode is om betalingen mee te voldoen.

Visa:
De Visa creditcard is een van de meest bekende creditcards en deze creditcard wordt dan ook op onnoemelijk veel locaties als betaalmiddel geaccepteerd. 

Maestro:
Mastercard is een creditcard, Maestro is een debetkaart. De betaalwijze van deze kaarten verschilt een klein beetje. De betalingen die je met een debetkaart doet worden namelijk gelijk van de rekening afgeschreven, die van creditcards niet.

Paypal:
Wij accepteren Paypal en Credit card.

Mister Cash:
De werking van Bancontact op uw website kunt u vergelijken met iDEAL. Klanten betalen direct via hun eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.

Pinnen:
U kunt bij ons pinnen

Betalen bij afhalen:
Contant geld
Bij ons afhaalpunt in Ede is het mogelijk om contant af te rekenen. 

Overboeking:
Na onvangst van een mail met het bedrag van de bestelling.
U kunt het bedrag ook overmaken. U maakt het totaalbedrag - onder vermelding van uw bestelnummer - over op  rekeningnummer 7937220 t.n.v. VELUWe-step in Ede.
Na ontvangst van het volledige aankoopbedrag bestellen en/of verzenden wij het product. Vermeld alleen het bestelnummer en geen orderwijzigingen in het betalingskenmerk.

Betalingen vanuit het buitenland:
Voor een overboeking vanuit het buitenland kunt u gebruik maken van de volgende gegevens. Naam rekeninghouder: VELUWe-step, stad: Ede, bank: ING Bank, IBAN: NL28INGB0007937220, BIC: INGNL2A.
Mastercard
Mastercard
Mister Cash
Mister Cash
Ideal
Ideal
Paypal
Paypal
Giropay
Giropay
Sofort
Sofort
Visa
Visa
Afterpay
Afterpay

WIJ WAARDEREN UW MENING

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
Kijk voor onze aanbiedingen op onze SALE pagina!

Veel step plezier!
Familie van Angeren